El teambuilding virtual de Reempresa reuneix a una seixantena de tècnics i tècniques del servei

Publicat el 30-10-2020

Data d'inici: 30-10-2020

Data final: 30-10-2020

Una seixantena de tècnics i tècniques del Centre de Reempresa de Catalunya van participar aquest passat dijous al tradicional teambuilding que el servei organitza anualment per tal de presentar resultats i compartir experiències entre els diferents punts d’atenció.

A l’acte, a part d’assistir-hi tècnics d’arreu del país, hi van participar: Antoni Abad, president de Cecot i del Centre de Reempresa de Catalunya, Guillem Arís, director d’Autoocupació, Joan Llivina, cap de la subsecció de suport a Iniciatives Empresarials Locals de la Diputació de Barcelona, Sandra Suàrez tècnica responsable d’emprenedoria de l’Unitat d’Ocupació i Emprenedoria de la Diputació de Tarragona, Lidia Mor, responsable de Reempresa de GLOBALLEIDA, Raquel Berenguer i Immaculada Puig, de CaixaBank, Olaya Martínez, responsable de Serveis a les Empreses de la Direcció de Serveis a les Empreses de Barcelona Activa, Àlex Llovet, responsable de l’Àrea de Serveis a l’Empresa del SOC, Núria Vall, responsable tècnica de la Regidoria d’Empresa i Ocupació de l’Ajuntament de Reus i Xavier Blanca, tècnic de la Secció Tècnica del Servei de Comerç Urbà de la Gerència de Comerç de la Diputació de Barcelona.

A l’acte també hi van participar representants del Consell General de Cambres de Catalunya i de l’Institut d’Innovació Empresarial de les Illes Balears, nous membres de la xarxa de col·laboradors de Reempresa.

El tembuilding va servir també per presentar els resultats aconseguits en el que portem del 2020. Albert Colomer, director tècnic de Reempresa, va presentar els resultats del servei destacant “l’esforç i responsabilitat de tots els tècnics que han fet que Reempresa no s’aturés durant el confinament”.

En el que portem d’any, Reempresa ha evitat el tancament de més de 280 negocis catalans, la venda dels quals ha generat una inversió induïda de més de 12M d’euros. Reempresa calcula que evitant el tancament d’aquests negocis s’han pogut salvaguarda més de 770 llocs de treball a Catalunya.

Pots consultar tots els resultats aquí.

Premsa RSS

Sala de Premsa